MXU 700l EPS t3b
De nieuwe MXU 700 EPS T3B heeft alle pluspunten van zijn voorganger overgenomen, waarbij de klemtoon ligt op de essentie.
Hij is met hetzelfde frame en dezelfde motor uitgerust en dus geniet u van dezelfde prestaties!
TECHNISCH
MOTOR: Eencilindermotor, 694.6 cc, injectie, viertakt, vloeistofkoeling
Transmissie: Automatisch en continu variabel, achteruitversnelling, korte versnelling, 4×4
Max vermogen: 38.75 Kw
Benzinetank: 21 liter
Afmetingen(L x l x h): 2210 x 1220 x 1265 mm
Wielbasis: 1297 mm
Voorvering: Verstelbare hydraulische schokdempers
Achtervering: Verstelbare hydraulische schokdempers
Remmen: Av: Schijfrem Ar: Schijfrem
Banden voor/achter: Av: 25×08-12 Ar: 25×10-12
Drooggewicht: 373 kg
Aandrijving
De MXU 700 T3B is uitgerust met een eencilindermotor van 695 cc met injectie.
Deze viertaktmotor met vloeistofkoeling en een indrukwekkend koppel van 44 Nm is synoniem voor soepel en aangenaam rijgedrag.
Dit model presteert nog beter dan de vorige generaties, dankzij een vermogen van 28,9 kW (tegenover 11,3 kW vroeger). De continu variabele, automatische transmissie en grote trekkracht van de motor maken dat dit voertuig ideaal is om scherpe bochten en rotsachtige, maar ook glibberige parcours te trotseren, én ook om lastige trajecten te realiseren.
Het reservoir kreeg een nieuw ontwerp, om het gewicht beter te verdelen. Niet alleen heeft het reservoir voortaan 8 l meer inhoud, het nieuwe concept bezorgt de quad ook een betere motorkoeling én een nog betere wegligging (meer bedieningscomfort en grotere stabiliteit). Met dit grote reservoir van 23 l (bovendien voorzien van een slot) kunt u heerlijk lange tochten maken zonder dat u zich hoeft af te vragen of u wel genoeg brandstof hebt.
Door de nieuwe ophangingsdriehoeken vooraan heeft hij ook een grotere vrije hoogte boven het wegdek en dus kan hij hobbelige parcours nog beter aan.
Design
Het design van de MXU 700 T3B mag absoluut gezien worden: het doet aan een suv denken en weerspiegelt zijn topklasse.
De nieuwe ledlampen geven hem nog meer persoonlijkheid en maken hem nog eigentijdser.
Het nieuwe digitale en analoge dashboard leest nog gemakkelijker af en is ook completer; de combischakelaars zijn ergonomischer.
Om de ervaring compleet te maken kunt u met een bediening aan het stuur overschakelen van de modus “”differentieelblokkering”” naar “”vierwielaandrijving”” en terug.
Deze versie is uitgerust met een lier, een koppelingskogel en nieuwe bagagedragers met plastic afwerking.
Comfort
De nieuwe MXU 700 T3B beschikt over alle eigenschappen van de vorige generatie, maar biedt daarnaast ook een hoogwaardig comfort aan.
Zijn laadcapaciteit is indrukwekkend, met zijn nieuwe opbergvak in het midden en een handschoenenkastje rechts, dat van een slot is voorzien. En opdat u nooit zonder batterij zou vallen, is het centrale opbergvak van deze krachtpatser voorzien van een usb-aansluiting.
Bovendien is de nieuwe MXU 700 T3B ook uitgerust met een flessenhouder, om elke uitstap nog aangenamer te maken. De kwaliteitsvolle ophanging dempt elke schok zeer nauwgezet en op zelfs de meest rotsachtige ondergrond. De MXU 700 T3B is gehomologeerd als tweezit en dus kunt u er alleen maar ook met een passagier op uit trekken. Voor zelfs de meest veeleisende gebruikers is een passagierscomfortkit als optie verkrijgbaar.
Bezoek ons
Scooter-point
Nieuwlandlaan 9
3200 Aarschot
Contacteer ons
info@scooter-point.be
Openingsuren
Di: 9.00 – 12.30 en 13.30 – 17.00
Woe-Vr: 9.00-12.30 en 13.30-18.00
Zat: gesloten
Zon & Ma: gesloten